poniedziałek, 13 lutego 2017

  Kochani nadrabiamy zaległości ....

 A może jakiś konkurs :)??

 

 Moi drodzy dziś wstawiłam wam parę zaległych recenzji.Proszę czytajcie,komentujcie,odwiedzajcie.

 Mam napisane już i kolejne trzy a w przygotowaniu są kolejne m.in.tych książeczek :)

 
  Powieści super i będę spieszyła z recenzją :)

 A w takim uspokajającym towarzystwie naszych nowych "milusińskich" aż się chce!!!

 Pomyślałam sobie ,że może i jakiś konkurs bym zorganizowała dla moich kochanych,odwiedzających mnie gości blogowych?Co wy na to :)?

 Piszcie,komentujcie a niebawem może ...kto wie :)... 


2 komentarze:

  1. zabieram się za czytanie :D ciekawe książki widzę ciekawe... konkurs jasne może być jestem chętna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę i niebawem wstawię kolejne recenzje i oczywiście konkurs też zrobię bo parę książeczek mam dla nowych właścicieli :)

    OdpowiedzUsuń