poniedziałek, 7 listopada 2016

      Kathrin Lange

   "Serce z popiołu

Autor:Kathrin Lange

Tytuł:"Serce z popiołu"

Wydawnictwo:Muza S.A.

Liczba stron:416

Data wydania:12 października 2016

Źródło:egzemplarz recenzencki

Ocena 5+/5

Literatura młodzieżowa


 



 Choć to książka młodzieżowa,choć to trzeci tom z całej seriipowieści Kathrin Lange jestem zadowolona z treści książki!Oczywiście zanim zaczęłam ją czytać,to zasięgnęłam wiedzy dotyczącej poprzednich części z dobrych blogów książkowych i przynajmniej trochę mi się rozjaśniło.Niestety tym razem nie mogłam najpierw przeczytać poprzednich :(...

 Jak już zaczęłam czytać,książka bardzo mnie wciągnęła.Czytałam "jednym tchem",w każdej wolnej chwili.

 Julie,David,Charlie...

Troje młodych ludzi niezwykle obciążonych przez los.Z masą problemów do rozwiązania i sytuacjami bez wyjścia.Historie,które nie powinny się wydarzyć i tak boleśnie doświadczyć tych ludzi.

 Trzeci tom zaczyna się w momencie powrotu Juli i Davida z Bostonu na rodzinną wyspę chłopaka-Gay Head.Tam nagle spotykają Charlie,byłą narzeczoną Davida,która parę miesięcy wcześniej została uznana za zmarłą skacząc z klifu w odmęty morza.Teraz za wszelką cenę chce odzyskać ukochanego.Ten natomiast nie chce jej znać i stara się ułożyc sobie życie na nowo z Juli.

 Dodatkowo każdy z nich ma problemy emocjonalne i nie może poradzić sobie z rzeczywistością.Nieoceniony jak zawsze jest dr.Walt,który zawsze jest blisko nich i stara się każdemu pomóc.

 Całą sytuację pogarsza fakt ciążącej na całej rodzinie Bellów a zarazem samej wyspie klątwie.O zgrozę przyprawia też nieustanna obecność ducha Madeleine Bower.

 Czytelnik w pewnym momencie sam musi dobrze wytężyć umysł by nie popaść w sidła klątwy i manii prześladowczych.

 Koniec usatysfakcjonuje na pewno niejedną osobę.Na pewno też niejedną zaskoczy!

 Z całego serca polecam!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz