piątek, 8 lipca 2016

                          Witam i ja :)!!!

  Witam postanowiłam i ja rozpocząć karierę ze swoim blogiem.Zobaczymy jak długo wytrwam i czy uda mi się być ze wszystkim na bieżąco.Do założenia bloga zainspirowało mnie to,że zostałam ambasadorką i testerką różnych produktów do testowania na wielu stronach do tego przeznaczonych.To tak zwany marketing szeptany.Daje on mi możliwość testowania różnych produktów i dzielenia się opiniami na ich temat.Poza tym w ostatnim czasie zostałam recenzentką w Wydawnictwie Muza i dzięki uprzejmości Buisness Culture dostałam 5 przepięknych książeczek do przeczytania i opisania.Pierwsze wrażenia superrr :)!!!!Chciałabym gdzieś to wszystko zamieścić i mieć wszystko w jednym miejscu by móc na bieżąco przedstawiać to nad czym „pracuje” i co robię w wolnych chwilach.

A więc do dzieła!Zaczynamy!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz