wtorek, 13 marca 2018

   Wywiad dziecięcy 😊😊

 

  Ostatnio moje dzieci bardzo zainteresowało co ja robię przy tym komputerze?Piszę i piszę a jak nie piszę to czytam książki w wolnych chwilach!Hmmm...więc trzeba było zaspokoić tą małą,dziecięcą ciekawość.A co potem?Zaczęło się!!!

 Mnóstwo pytań i odpowiedzi.

-Mamo a ile książek już przeczytałaś?

-Ile książek przeczytałaś w tamtym roku?

-Jaka była najfajniejsza książka?

-Która była najśmieszniejsza?

-Jaka książka była najgorsza do tej pory?

-Jaka była najgrubsza książka,którą przeczytałaś?

-A ile ją czytałaś?

-Kto jest Twoim ulubionym autorem?

-Jakie książki najbardziej lubisz?

.......

 I tak dalej,i tak dalej...Możnaby pisać bez końca.Dziecięca ciekawość nie zna granic :)!A przy tym mnóstwo książek pościąganych z półek i pytań:A o czym to było?

 Cały wieczór zleciał nam na rozmowach o książkach,literaturze,bohaterach ..

 Miło było 😊! Oby i one kiedyś czytały tak jak i ja!

 A u was jak tam dzieci z czytaniem? 

5 komentarzy:

  1. Mój synek ma prawie 3 lata. Jeszcze nie czyta, jednak chętnie po nie sięga, przegląda i bardzo chce aby mu je czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że warto zachęcać dzieci od najmłodszych lat do czytania, aby w przyszłości częściej sięgały po jakąś książkę niż nowości z facebooka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córka jest małym książkowym molikiem praktycznie od urodzenia - cóż, nie bardzo miła wybór w tej kwestii, literatura dziecięca jest taka cudowna! Na szczęście jeszcze nie zasypuje mnie gradem pytań, chociaż ostatnio sprawiła, że totalnie nie wiedziałam co odpowiedzieć: "Mamo, a co to jest dziewczynka?" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podzielam wasze zdanie ponieważ w dzisiejszych czasach to uzależnienie dzieci i młodzieży a także i dorosłych odinternetu,telefonów jest tak duże że warto dzieciom wpajać miłość do ksiazek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieciaki to jednak kupa radości! Mam nadzieję, że moje też będą lubić literaturę!

    OdpowiedzUsuń