piątek, 2 marca 2018

    Piotr Kołodziejczak 

     "Puść już mnie" 


 Autor:Piotr Kołodziejczak

 Tytuł:"Puść już mnie"

 Wydawnictwo:Borgis

 Liczba stron:196

 Data wydania:2009

 Źródło:egzemplarz recenzencki

 Ocena:4

 Literatura współczesna

 

 "Czy kobieta po przejściach może odnaleźć szczęście?"

 "Czy kobieta po przejściach może stać się kobietą sukcesu?"

 

  Życie pisze własne,skomplikowane scenariusze...

 

 Kolejny raz Piotr Kołodziejczak zagłębia się w jakże skomplikowane i często trudne relacje damsko-męskie.Wielka miłość,wielka kariera,praca,szare codzienne życie,a pośród tego wszystkiego dwoje ludzi,kolejne młode małżeństwo:Ewelina i Rafał.

 On-dobrze rokujący i zdobywający rozgłos architekt.Ona-pracująca gospodyni domowa.Świata nie widzi poza swoim mężem.Bardzo zakochana,zapatrzona i ślepo wierząca w małżonka.Stara się być żoną idealną.Aż do czasu...

 Pewnego dnia w tym cudownym dla niej życiu powstaje rysa...Po niej kolejna i kolejna a nawet i zdrada męża.Ewelina zapatrzona ślepo w męża za wszystko wini tylko i wyłącznie siebie.Jednak i ona w pewnym momencie zaczyna pękać z tą swoją wiarą w idealnego męża.Zdaje sobie sprawę w jak toksycznym związku trwała do tej pory.Dodatkowo sytuację komplikuje poznanie Janka.Janek,rozwodnik zdradzany przez żonę całkowicie burzy do reszty już i tak skomplikowane życie Elżbiety.Znów pojawiają się ciężkie decyzje,dylematy,walka o godne życie...

  Książka ukazuje zapewne życie wielu kobiet w dzisiejszym świecie.Ludzi zagubionych w codziennym pędzie i rządzy pieniądza.

  Lektura prosta,łatwa a wręcz może i banalna.Jednak warto poznać losy jej bohaterów.

 No bo kto wie jak potoczy sie dalej jego życie...

 


4 komentarze:

  1. Lubię zapoznawać się z twórczością polskich pisarzy, także jak znajdę, to zapoznam się i z tą pozycją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po Twoim opisie głównej bohaterki już wiem, że ta książka nie jest dla mnie. Irytują mnie takie postaci i na pewno nie dałabym rady doczytać do końca :) Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... to chyba jednak książka nie dla mnie. Zbyt dużo takich lub podobnych historii w literaturze, a ja jestem coraz bardziej wybrednym czytelnikiem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Może po nią sięgnę :) ja mogę Ci polecić świetną powieść "Dziewczyny chcą się zabawić" :)

    OdpowiedzUsuń