środa, 6 grudnia 2017

        Fotoksiążka

  Kochani moi dziś na blogu niezwykła recenzja :)!!!

 Jest to recenzja fotoksiążki ,którą mogłam stworzyć dzięki uprzejmości firmy Saal Digital 

http://www.saal-digital.pl/


Jakiś czas temu natrafiłam w internecie na tą stronę i możliwość dzięki niej na stworzenie swojej własnej fotoksiążki w zamian za recenzję otrzymanego produktu.  

Żeby móc ją wykonać wystarczyło zgłosić się do testu na ich stronie i opowiedzieć coś o sobie.Następnie drogą mailową dostałam potwierdzenie udanego zgłoszenia się :) :) :)!!!!

Jestem fotografem-amatorem.Robię mnóstwo zdjęć uwieczniając najważniejsze momenty z życia mojej rodziny.Materiału na fotoksiążkę było więc mnóstwo!Miałam ciężki wybór by wybrać te najlepsze :)!

No i co dalej?Hmmm...otóż wystarczyło pobrać ze strony producenta program do stworzenia swojego projektu.Było tam mnóstwo opcji formatu,rodzaju materiału,okładki,ilości stron.Po wybraniu tego wszystkiego mamy 3 opcje sposobu umieszczenia zdjęć.A więc mi najbardziej odpowiadała opcja Fotoksiążka One Minute.Do programu dodałam wszystkie wcześniej wybrane przez siebie zdjęcia.Następnie program sam umiejscowił je na stronach książki.Na koniec przejrzałam zrobiony projekt,poprawiłam rozmieszczenie niektórych zdjęć i wysłałam....

Na przesyłkę czekałam niezwykle krótko.Mój album przyszedł odpowiednio zapakowany i zabezpieczony.

Wrażenia?Fotoksiążka cudowna!Twarda oprawa,jakość zdjęć wspaniała.Oglądasz i dotykasz przypominając sobie przemijający czas i ulotne chwile.Doskonała pamiątka na przyszłość.Dzieci zachwycone!Co i rusz biorą ją z półki i przegladają.

Naprawdę szczerze polecam bo warto!!!!

http://www.saal-digital.pl/2017/test-fotoksi%C4%85%C5%BCki/




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz