poniedziałek, 8 maja 2017

  MAJÓWECZKOWE ROZDANIE 

       🎁📔📚📔🎁

 

   Kochani postanowiłam podzielić się z wami jedną z tych świetnych książeczek ,które otrzymałam dzięki uprzejmości Wydawnictwo MUZA SA.
 Tak więc mam dla was powieść "Ironia losu" Katarzyny Misiołek.
Będzie mi ogromnie miło, jeśli moglibyście wykonać te oto kilka kroków
😀


1.Zgłosić się w komentarzu pod tym postem.
2.Polubić mój profil   https://www.facebook.com/karolalovebook/

Kolejne poprostu możecie zrobić a mnie będzie niezmiernie miło :)

3. Polubić ten post.
4. Zaprosić znajomych do zabawy 5.Polubić moją twórczość na blogu

miłe będą również komentarze :)

Życzę wszystkim miłej zabawy i zapraszam serdecznie!Rozdanie trwa do 24 maja.W ciągu kilku dni podam wybrańca,który będzie miał 3 dni na kontakt w celu odbioru książeczki.
Powodzenia!

2 komentarze:

  1. zgłaszam sie bardzo bardzo chce te książkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Książeczka powędrowała do Pani,która zgłosiła się na profilu bloga na faceebooku.Gratuluję Justyna Durmaj :)!!

    OdpowiedzUsuń